MISTRZOWIE DYDAKTYKI I

Celem projektu jest podniesienie kompetencji kadry akademickiej w zakresie stosowania nowoczesnych, innowacyjnych metod dydaktycznych, takich jak stosowanie metody tutoringu w kształceniu.

 

W ramach projektu opracowano koncepcje i wdrożenia nowych rozwiązań w obszarze tutoringu ukierunkowanych na wsparcie wybitnie zdolnej młodzieży, jak również młodzieży mniej uzdolnionej.

 

Zostały one opracowane, przetestowane, a następnie wdrożone w polskich uczelniach przy wykorzystaniu potencjału i doświadczeń partnera z zagranicy.

Partnerami zagranicznymi tego projektu są następujące uczelnie znajdujące się w pierwszej setce najlepszych uczelni na świecie wg rankingu szanghajskiego:
1. University of Groningen (Uniwersytet w Groningen) – Holandia
2. Aarhus University (Uniwersytet w Aarhus) – Dania
3. UCL (University College London) – Wielka Brytania
4. Ghent University (Uniwersytet w Gandawie) – Belgia
5. University of Oslo (Uniwersytet w Oslo) – Norwegia

Więcej informacji o projekcie znaleźć można tutaj.