Korzyści:
- wzmocnienie się w roli lidera_liderki w rzeczywistości akademickiej;
- zwiększenie wiedzy i świadomości odnośnie najważniejszych mechanizmów psychologicznych i komunikacyjnych, które zachodzą w relacjach Przełożony_Przełożona – Podwładny_Podwładna;
- zwiększenie wiedzy i świadomości na temat wagi stawiania oczekiwań w kontekście zarządzania, w tym wspierania równości i różnorodności;
- poznanie i przećwiczenie praktycznych narzędzi liderskich pomocnych w określeniu i komunikowaniu oczekiwań;
- rozwój osobisty;
- wymiana doświadczeń z innymi pracownikami UŁ.
Program:
- opłacalny ciąg interwencji liderskich budujących samodzielność i odpowiedzialność Pracowników_Pracowniczek – od stawiania oczekiwań do egzekwowania;
- psychologiczne mechanizmy komunikacji w roli lidera_liderki wzmacniające zaufanie i współpracę: mechanizm (negatywnych) projekcji i jego wpływ na nasze postrzeganie;
- jak stawiać i komunikować oczekiwania szefowskie;
- model „podwójnych oczekiwań” – dlaczego warto określić granice akceptacji i obszary preferencji;
- algorytm stawiania oczekiwań („expose” szefowskie), trening w zakresie stawiania oczekiwań;
- algorytm kontraktowania (umawianie się na standardy współpracy), trening w zakresie kontraktowania.
Prowadzący: dr Mateusz Hauk